Tydligen smakade det godis med ”gott och blandat”-passet häromveckan eftersom det efterfrågades en repris. Så varsågoda, här kommer en ny gottepåse med samma innehåll, dvs kettlebell och cirkelträning fast i något annorlunda smaker.
Ses 18.30 i gympasalen.